Polish Society of Infusion Nursing 

PTPI jest członkiem Global Vascular Access Network (GloVANet)

Kurs on-line: Midline PRO dla zaawansowanych

Intensywny kurs online dla personelu medycznego, koncentrujący się na wyzwaniach związanych z wprowadzaniem cewników pośrednich. Wydarzenie jest skierowane do osób posiadających doświadczenie kliniczne we wprowadzaniu, obsłudze oraz postępowaniu w przypadku powikłań związanych z tego typu dostępem naczyniowym.

Kurs w formie interaktywnej prezentacji i filmów skierowany jest do pielęgniarek, lekarzy, ratowników medycznych i położnych, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w różnych aspektach wykorzystania cewników pośrednich.

Plan szkolenia

  • Cewnik pośredni – jak go dziś definiujemy? Różnice między SPC, MC, SFMC, LPC, PICC
  • Quick reminder: procedura wprowadzania MC z wykorzystaniem RaPeVA, SIP, ZIM
  • Wymiana po prowadnicy: kiedy warto, a kiedy nie? Technika i przypadki kliniczne
  • Cewnik pośredni w żyle udowej (SFMC): wskazania, bezpieczeństwo, praktyka
  • Zastosowanie w TPN i chemioterapii: ryzyko, i dobre praktyki
  • Pseudo-tunneling i tunneling: kiedy i jak stosować?
  • Osłonka fibroblastyczna: rozpoznanie i różnicowanie z PWO
  • Dyskusja i test końcowy

Koszt udziału w szkoleniu: 400 PLN

Zapisy kończą się na 30 dni przed planowaną datą kursu. Na 30 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymują ankietę z możliwością przygotowania dodatkowych pytań.

Każdy Uczestnik otrzymuje dostęp do kursu w czasie rzeczywistym oraz certyfikat uczestnictwa.


Warunki uczestnictwa

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wysłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej poprzez prawidłowe wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza i wysłane go do Organizatora drogą elektroniczną.
Wniesienie opłaty za szkolenie w wysokości podanej przez Organizatora na rachunek bankowy: mBank 07 1140 2004 0000 3102 8359 6566 (z dopiskiem: data szkolenia, imię i nazwisko Uczestnika).
Opłaty należy dokonać w ciągu 7 dni od otrzymania od Organizatora potwierdzenia zapisu.

Warunkiem otrzymania dostępu jest rejestracja na wydarzenie w platformie ClickMeeting poprzez zaproszenie udostępnione przez Organizatora. Organizator nie odpowiada za brak możliwości uczestnictwa, jeśli Uczestnik nie zrealizuje wszystkich wymaganych działań opisanych w korespondencji przesłanej przez Organizatora. 

Każdy Uczestnik otrzymuje podstawowy pakiet obejmujący udział w wydarzeniu w czasie rzeczywistym oraz certyfikat uczestnictwa. Uczestnicy, którzy pozytywnie ukończą test końcowy otrzymują także dostęp do materiałów w wersji elektronicznej i papierowej wysyłanej po ukończeniu kursu oraz dostęp do grupy dyskusyjnej.

Zasady odwołania Uczestnictwa

1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu przed jego rozpoczęciem. Rezygnacja Uczestnika z udziału w wydarzeniu winna być dokonana pocztą elektroniczną na adres: edukacja@ptpi.pl 
2. W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu:
– Jeśli Organizator otrzyma oświadczenie o rezygnacji wcześniej niż w 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, zwróci Uczestnikowi wpłaconą kwotę.
– Jeśli Organizator otrzyma oświadczenie później, a także kiedy Uczestnik nie poinformuje Organizatora o rezygnacji, Organizator zwróci 50% wpłaconej kwoty.
– Jeśli Organizator otrzyma oświadczenie później niż 3 dni przed planowanym wydarzeniem Organizator ma prawo zatrzymać wpłaconą kwotę.