Termin 23 lutego 2024 |
Miejsce Żelazna 59 Warszawa |
Koszt 1700 zł |
Kadra instruktorska TBA |

MIDLINE Pro: doskonalenie techniki i zapobieganie powikłaniom
Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej oraz przerw kawowych i lunchu.
Szkolenie jest dedykowane wyłącznie praktykom, którzy posiadają podstawowe umiejętności wprowadzania cewników pośrednich pod kontrolą ultrasonograficzną.
Program szkolenia
Rejestracja |
WYKŁAD: Fundamenty wprowadzania dostępu pośredniego – wykład |
WYKŁAD: Minimalizacja powikłań wczesnych – wykład |
WYKŁAD: Monitorowanie powikłań podczas prowadzenia infuzji – wykład |
WYKŁAD: Wskazania do usunięcia cewników pośrednich – wykład |
PRZERWA KAWOWA |
MODUŁ: Ultrasonografia |
Stacja nr 1: Protokół RaPeVa w praktyce |
Stacja nr 2: Wykorzystanie techniki „suchej igły” |
PRZERWA KAWOWA |
MODUŁ: Wprowadzanie cewników pośrednich |
Stacja nr 3: Wykonanie procedury techniką Seldingera |
Stacja nr 4: Wykonanie procedury zmodyfikowaną techniką Seldingera |
PRZERWA NA LUNCH |
MODUŁ: Powikłania |
Stacja nr 5: Monitorowanie powikłań podczas prowadzenia infuzji |
Stacja nr 6: Sytuacje szczególne podczas prowadzenia infuzji przez cewniki pośrednie |
Podsumowanie i zakończenie kursu |
Cena kursu zawiera: przerwy kawowe, lunch, certyfikat, drukowane materiały szkoleniowe.
Partnerzy technologiczni:


Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wysłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej poprzez prawidłowe wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza i wysłane go do Organizatora drogą elektroniczną.
Wniesienie opłaty za szkolenie w wysokości podanej przez Organizatora na rachunek bankowy: mBank 07 1140 2004 0000 3102 8359 6566 (z dopiskiem: data szkolenia, imię i nazwisko Uczestnika).
Opłaty należy dokonać w ciągu 5 dni od rejestracji na wydarzenie i otrzymania od Organizatora potwierdzenia zapisu.
Zasady odwołania Uczestnictwa
1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu przed jego rozpoczęciem. Rezygnacja Uczestnika z udziału w wydarzeniu winna być dokonana pocztą elektroniczną na adres: edukacja@ptpi.pl
2. W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu:
– Jeśli Organizator otrzyma oświadczenie o rezygnacji wcześniej niż w 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, zwróci Uczestnikowi wpłaconą kwotę.
– Jeśli Organizator otrzyma oświadczenie później, a także kiedy Uczestnik nie poinformuje Organizatora o rezygnacji, Organizator zwróci 50% wpłaconej kwoty.
– Jeśli Organizator otrzyma oświadczenie później niż 3 dni przed planowanym wydarzeniem Organizator ma prawo zatrzymać wpłaconą kwotę.